Het Testament…

 
Het testament (Bram Vermeulen )
En als ik doodga, huil maar niet
Ik ben niet echt dood
Moet je weten
’t Is maar een lichaam Dat ik achterliet
Dood ben ik pas
Als jij me bent vergeten
En als ik doodga, treur maar niet
Ik ben niet echt weg Moet je weten
Het is de heimwee Die ik achterliet
Dood ben ik pas Als jij die bent vergeten
En als ik doodga, huil maar niet
Ik ben niet echt dood Moet je weten
’t Is het verlangen Dat ik achterliet
Dood ben ik pas Als jij dat bent vergeten
Dood ben ik pas Als jij mij bent vergeten…

<!– Log in om de Schrijf je hier gratis in. –>

6 thoughts on “Het Testament…

    • Pascale, gisteren naar het kerkhof geweest ( De Paanders , Meulebeke) en ik vond dit hartje zo mooi gedaan !! waarschijnlijk een kindje of zo die dit ter plaatse had uitgevonden !!! Zo origineel ! zal nu nog de muziek er ook bijplaatsen …

Geef een reactie

